To Mk3 ανήκει στην τρίτη γενιά του μοντέλου Goose.

Το σκεπτικό του Goose είναι απλό : Βελτιστοποίηση των επιδόσεων χωρίς καμία έκπτωση και συμβιβασμό στην ασφάλεια και την διασκέδαση !

Στην LittleCloud πιστεύουμε ότι η ασφάλεια συμβαδίζει με μακρινή διαδρομή φρένων (έως το σημείο deepstall) και την μείωση του pitch (πρόνευση).

Είναι εύκολο να αυξήσεις τις επιδόσεις ,μεγαλώνοντας το διάταμα,(AspectRatio), αλλά αυτό έχει πάντα ως συνέπεια να θυσιάζεται μέρος της παθητικής ασφάλειας.

Το Goose Mk3 κρατά χαμηλά το διάταμα ( ΑR 5.5), αλλά έχει βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά ,ώστε να αυξηθούν οι επιδόσεις όπως ο λόγος κατολίσθησης και η αίσθηση στον αέρα.

Κρατήσαμε την ίδια βάση, (σχέδιο μορφής, προφίλ) με το Mk2, αλλά επικεντρωθήκαμε στα ακροπτερύγια. Ο Tom πρόσθεσε τρεις κυψέλες σε κάθε πλευρά για να βελτιώσει περισσότερο το προφίλ ,(μείωση του πλάτους των κυψελών). Ήδη από τα πρώτα πρωτότυπα δοκιμαστικά αυτό έδειξε ότι είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Τα επόμενα βήματα ήταν  να αλλάξουμε την μορφή των άκρων, κάνοντας τα πιο «κοφτερά», με στόχο να αυξήσουμε το τόξο του σχήματος,(αυτό αυξάνει τεχνητά το FlatAspectRatio λόγω της επιμήκυνσης των άκρων αλλά διατηρεί την μεγάλη διαδρομή των φρένων ,ώστε να προσφέρει μεγάλο επίπεδο παθητικής ασφάλειας).

Αυτό ήταν ! Οι πρώτες πτήσεις με τα πρωτότυπα δοκιμών γίνανε τη χειμερινή περίοδο με τα πρωτότυπα δοκιμών Mk3 τα οποία δείξανε πολύ καλές ικανότητες λόγο της βελτιωμένης αίσθησης των φρένων !

Δοκιμάσαμε κάποια πρωτότυπα επίσης με μεγάλο διάταμα(Aspectratio) στην ίδια σχεδιαστική βάση, αλλά συνειδητοποιήσαμε ότι το όφελος των μεγαλύτερών επιδόσεων ήταν μικρότερο σε σχέση με την ευκολία και την ηρεμία που θέλουμε να έχουν οι πιλότοι!

Βάζουμε πολλές ώρες από τότε ,σε όλα τα τελικά πρωτότυπα, σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να καταλήξουμε στις τελικές ρυθμίσεις !Το Goose παραμένει πολύ διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο χάρη στην πολύ καλή αίσθηση χειρισμού του.Οι δυνατότητες του στις πτήσεις αποστάσεων έχουν βελτιωθεί.Η γκάμα των μεγεθών έχει μεγαλώσει εξ αιτίας της παγκόσμια ζήτησης. Έχουμε πλέον και ένα μέγεθος 25 μ2 για βαρύτερους πιλότους !

Το Mk3 πετάει φανταστικά σε όλο το εύρος της φόρτισης : Δεν χρειάζεται να το πετάτε στα πάνω όρια, αν θέλετε να έχετε ακριβή χειρισμό και μεγαλύτερη ταχύτητα. Το μόνο κριτήριο της επιλογής του μεγέθους που θα πάρετε, είναι το τι θέλετεν α κάνετε με αυτό. Εάν πετάτε σε ασθενικές και συνθήκες με υγρασία, σας προτείνουμε να επιλέξετε στο προτεινόμενο εύρος κιλών το χαμηλότερο επίπεδο. Αυτό θα βοηθήσει περισσότερο στην αιώρηση χωρίς να έχει επιπτώσεις πολύ στην ταχύτητα και την σταθερότητα! Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία για το μέγεθος που σας ταιριάζει,  μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με του τοπικούς σας πωλητές.

Το 20 έχει ειδικά ρυθμιστεί για ελαφριούς πιλότους : είναι λίγο γρηγορότερο ,ώστε να βελτιωθεί η ταχύτητα για τους πιλότους που είναι κάτω από 60 κιλά.

O Tom πετά συνήθως στις νότιες ξηρές Άλπεις ,για αυτό το λόγο το αγαπημένο του μέγεθος είναι το 23:  «Είμαι στο πάνω όριο των προτεινόμενων κιλών με τα 100 κιλά μου. Μου αρέσει ο άμεσος χειρισμός του στο να κεντράρω τα δυνατά τοπικά θερμικά. Σίγουρα δεν έχω την καλύτερη άνοδο στα σε ασθενικές περιοχές, αλλά η μεγάλη ευαισθησία στα φρένα μου επιτρέπει να νιώσω και να το αντισταθμίσω με μια πιο ακριβή πορεία στον αέρα.

Το αλεξίπτωτο έχει πολύ ενέργεια και μου αρέσει πολύ να παίζω μαζί του και ιδιαίτερα να κάνω βαθιά wing-over.

Το νιώθω πολύ συμπαγές από πάνω μου !

Το Mk3 είναι το κυρίως αλεξίπτωτο μου, το χρησιμοποιώ για πτήσεις αποστάσεων, δυναμικό, πτήσεις ορειβασίας… διασκεδάζω πολύ συνέχεια μαζί του !»

ToGoose Μκ3 είναι ένα ακραία ευπροσάρμοστο αλεξίπτωτο …έχει πολλές επιδόσεις που βοηθούν για μεγάλες πτήσεις αποστάσεων, και όχι μόνο…Ο υπέροχος χειρισμός του και η διεισδυτικότητα του στον αέρα το κάνουν να είναι ένα ευχάριστο και ασφαλές παιχνίδι για διασκέδαση και πτήσεις δυναμικού! Με ένα μέτριο όγκο συσκευασίας αλλά και βάρους είναι επίσης καλό και για πτήσεις ορειβασίας αλλά και “Volbiv” ….Πάνω από όλα είναι πολύ διασκεδαστικό να το πετά κανείς συνέχεια! Μαζί του έχετε το πλεονέκτημα να εκμεταλλευτείτε όλες τις συνθήκες πετάγματος !

Όπως σε όλα τα σύγχρονα αλεξίπτωτα, τα κλεισίματα έχουν απομακρυνθεί πολύ, αλλά συμβαίνουν όταν ο αέρας είναι ιδιαίτερα ασταθής. Πιστεύουμε ότι είναι πολύ εύκολο να εκτεθείτε σε τέτοιες ανεμολογικές καταστάσεις …αν και η παθητική ασφάλεια είναι πολύ υψηλή και οι αντιδράσεις του πολύ προβλέψιμες, αισθανόμαστε πολύ πιο άνετα να το προτείνουμε σε πιλότους που έχουν αρκετή εμπειρία να αναγνωρίσουν η να αποφύγουν αυτές τις συνθήκες.

Για το λόγο αυτό, απευθύνουμε το αλεξίπτωτο αυτό που έχει διάταμα 5.5 (AspectRatio) σε πιλότους που πετάνε αλεξίπτωτα κατηγορίας ΕΝ C.

Χαρακτηριστικά

  • Υψηλή πίεση προφίλ και χαμηλό διάταμα,(AR) υψηλά συμπαγή και στιβαρή πτέρυγα ! Δίνει αίσθημα χαλάρωσης στον πιλότο!
  • Ισορροπημένη πίεση πανιού : Εστιάσαμε στην πίεση του πανιού, προκειμένου να διατηρήσουμε ένα διαστατικό έλεγχο της μορφής και των ήρεμων αντιδράσεων κατά τα κλεισίματα. Το αλεξίπτωτο δίνει πολλές πληροφορίες και είναι προβλέψιμο σε όλες τις πτητικές καταστάσεις.
  • Μεγάλη διαδρομή φρένων: Έχει μια διαδρομή φρένων στα 60 με 65 εκατοστά,(εξαρτάται από το μέγεθος και το φορτίο)με πολύ μεγάλη αντίστασή στα τελευταία 10 εκατοστά της διαδρομής. Πολύ καλή αίσθηση κατά τον χειρισμό, ο οποίος είναι άμεσος και ακριβής! H ακτίνα στροφής είναι σφικτή και «καθαρή», βοηθώντας εξαιρετικά στο κεντράρισμα των θερμικών.
  • Το Mk3 όπως και όλα τα LittleCloud έχει μειωμένο Pitch, (πρόνευση). Πιστεύουμε ότι το pitch δεν χρησιμεύει πουθενά ( με εξαίρεση τα ακροβατικά)! Ένα αλεξίπτωτο με μικρό Pitch είναι πολύ πιο εύκολο να το πετά κάποιος  και πιο ασφαλές σε κάποιες πτητικές καταστάσεις, (δεν ενέχει τον κίνδυνο να κάνει μεγάλη βουτιά μπροστά).
  • Έχει δυνατότητα να «ανακαλύπτει» τα παρόντα θερμικά και να τα «πιάνει».
  • Βελτιστοποιημένη κατασκευή, με έξυπνες επιλογές υλικών, ώστε να είναι ελαφρύ και ανθεκτικό. Σύμφωνα με τα στάνταρ των οδηγιών της EN 926-1 για τα τεστ αντοχής.
  • Με ούριο άνεμο, με άπνοια, με δυνατό άνεμο, το φούσκωμα στην απογείωση είναι πολύ εύκολο και συγχωρεί λάθη : Δεν υπάρχουν τάσεις προσπέρασης !

Technical Specs

Υλικά

Χρώματα